სასარგებლო ინფორმაცია

მართვის გაკვეთილები #11

მეექვსე საბჭოს ჯერი დადგა. მათ, ვინც უკვე დაასრულა ტრენინგი, ახსოვს, რომ ინსტრუქტორი ხსნის ხელოვნური კეხის გავლას მასთან პირველი შეხვედრის მომენტიდან.

მიუხედავად იმისა, თუ რა ტიპის საკიდი აქვს მანქანას (დამოკიდებული, დამოუკიდებელი თუ ნახევრად დამოუკიდებელი), დაბრკოლებაზე შეჯახება შედგება ორი ფაზისგან: ზამბარის შეკუმშვა და ამორტიზატორის საპირისპირო მოქმედება.

წინა ბორბლების დაბრკოლებაზე ზემოქმედების მინიმუმამდე შესამცირებლად აუცილებელია სიჩქარის შემცირება და მუხრუჭის მოხსნა დაბრკოლებამდე. იმ მომენტში, როდესაც ბორბლები შეეხებიან დაბრკოლებას, დამუხრუჭება უნდა შეწყდეს!

სიჩქარე უნდა შემცირდეს იმ სიდიდემდე, რომლითაც მანქანა მოძრაობს მეორე, ან კიდევ უკეთესი, პირველი სიჩქარით!

უთანასწორობის დიაგონალზე გავლისას ზამბარები რიგრიგობით იკუმშება და საკიდი ერთდროულად არ მუშაობს მარჯვენა და მარცხენა ბორბლებზე. ეს შეამცირებს ზემოქმედების ძალას საკიდზე და ის უფრო დიდხანს გაგრძელდება.

მართვის გაკვეთილები #11